ZAKAJ PROLINE?

Zakaj Essentiq Proline? Vedno in povsod dobim to vprašanje. Zato ta blog objava. Za vse, ki niste še prepričane. Moja odločitev o izbiri linije Proline, s stališča kozmetičarke. Ker konec koncev to sem – že več kot 15 let.

Pri vseh lepotnih tretmajih, ki bistveno izboljšajo oziroma polepšajo naš videz in nam posledično dvignejo samozavest, sem še vedno mnenja, da je prva in najpomembnejša storitev – bodisi v salonu ali doma – nega kože. Samo zdrava koža je lepa koža in osnova za vse ostale lepotne tretmaje, ki so več ali manj dekorativni.

Zato mora biti nega kože učinkovita, predvsem pa prilagojena posamezni stranki.

Read more

Srečka Nosečka & Mali Sonček

Projekt Srečka Nosečka & Mali Sonček je nastal v sodelovanju z Minicity in Okrogli trebuščki. V sklopu dogodka smo izvedli delavnico o negi kože nosečnice in dojenčka.

 

NASVETI za nego občutljive kože v času nosečnosti in po njej:

  • Pravilna izbira izdelkov z blagimi ekološkimi sestavinami, ki kožo vlažijo in je ne dražijo.
  • Izogibajte se izdelkom z vsebnostjo sulfatov, saj le-ti s tanjšanjem zaščitnega kislega plašča kožo dražijo, povzročajo srbečico in dermatitis.
  • Vlaženje kože po prhanju in zaščita pred izgubo vlage z nežnim ekološkim losjonom za nego kože.
  • Previdnost pri intimni negi: izberite intimno milo s prilagojenim pH nožnici in brez vsebnosti glicerina! Glicerin povzroča razvoj in razmnoževanje gliv ter s tem neprijetna glivična obolenja!

Read more

KDO je ESSENTIQ?

INTERVJU z ustanoviteljico in lastnico blagovne znamke ESSENTIQ, Tatjano Božinac Mohorčič. Intervju je bil objavljen v reviji DERMANOVA, št.58, 2018

 

Naj vas najprej vprašam od kod in zakaj ime ESSENTIQ, saj ne zveni nič kaj slovensko.

Tanja: Res je. Ko smo leta 2010 razmišljali o imenu, smo imeli v glavi, da bomo ciljali predvsem na tuje trge. In skozi globalne oči, nosi ime ESSENTIQ v sebi nek pomen. Prvi del imena izhaja iz ESSENCE = izvoren, bistven, drugi pa iz AUTHENTIQUE  = avtentičen. Slovenija je izrazito majhen trg in če želiš proizvajati in prodajati visoko kakovostno naravno-ekološko kozmetiko, se na tako majhnem trgu to stroškovno enostavno ne izide.

Read more

S puhasto peno pod prstki izsušimo nežno otroško kožo

 

Avtor prispevka: Petra Birsa, Njami mami

Sedim na robu kopalne kadi in opazujem svoja otroka, kako veselo čofotata v kadi, polne vode. Kakšno veselje in kako malo je potrebno za to. Voda in nekaj igračk. Brez obilne mehke puhaste pene.

Prispevek, objavljen v reviji MAMA, jan-feb 2018

Spominjam se svojega otroštva, ko sva z bratom čofotala v kadi. Takrat smo se otroci navadno kopali enkrat na teden. Čez teden smo se umivali bolj po delih, konec tedna pa je bil čas za kopel. Z bratom sva v kopeli tako uživala, da nama jo je mama velikokrat pripravila tudi med tednom. Polna kad vode z veliko puhaste pene je bila najboljša zabava. S pogostejšimi kopelmi pa so se kmalu začele najine težave s kožo. Izsušena koža, srbečica in drobni izpuščaji so nama začeli kratiti spanec. Spomnim se, da sem se včasih tako praskala, da je nastala krvava rana. Obisk pediatra se je zaključil z receptom za kremo s kortikosteroidi in omejitvijo najinega uživanja v vodi. Kako sva bila žalostna! Zakaj bi nama prepovedali tako neškodljivo in super zabavo?

Danes to razumem. Ni bila voda tista, ki nama je povzročala težave s kožo. Tista mehka puhasta pena je bila! Tako mehka, prijetna na otip. Tako nedolžna, a hkrati lahko tako nevarna. Puhasta pena je posledica kemijske spojine, ki se ji reče SULFAT. Sulfati (SLS-natrijev lauril sulfat/SLES-natrijev lauril eter sulfat) so površinsko aktivne snovi, ki se zaradi svoje sposobnosti penjenja dodajajo sredstvom za prhanje, šamponom in ostalim čistilnim sredstvom za nego kože. So izjemno agresivni in poškodujejo naravni zaščitni plašč kože. Izsušena povrhnjica, rdečica in srbečica so le nekatere izmed težav, ki jih povzroča uporaba čistilnih sredstev z vsebnostjo sulfatov.

Read more

Pozor! Nega NAJSTNIŠKE kože!

Da, pozor! Ker nega najstniške kože ni tako enostavna, kot se nam sprva zdi. Pomembno je, da poznamo najstniško kožo, njeno delovanje in pravilno nego. Najstniki so tisti mladi odrastli, ki od nas zahtevajo kar veliko potrpežljivosti. Prav tako, kot nega njihove kože. Hormončki podivjajo in začnejo se spremembe na koži. Mozoljčki. Bodisi majhni, neopazni, velike črne pike ali boleče vulkanske tvorbe. Kot vestni starši takoj ukrepamo. Odhitimo v najbližjo trgovino ali lekarno po ultra hude acne-stop izdelke, nekaj, kar bo res pomagalo! Pa bo res?

Naša koža izloča maščobo. Pri komu več, pri komu manj. Z leti na žalost manj, v adolescenci pa praviloma kar več. Potrebno jo je čistiti, čistiti in še enkrat čistiti. Ampak – s kakovostnim čistilom! Preveč agresivni izdelki le začasno izsušijo kožo – odstranijo popolnoma vso maščobo in poškodujejo zaščitni plašč na koži. Povrhnjica se izsuši, to pošlje signal žlezam lojnicam, da je maščobe premalo. Le-te bodo povečale izločanje maščobe, pa smo tam – v začaranem krogu. Mi se borimo proti koži, ona pa proti nam. Svetujem vam, da ne počnete tega. Ne boste zmagali. To je na žalost bitka, v kateri izgubita obe strani.

Read more

Nega obraza je UMETNOST

Nega obraza je umetnost. To je dejstvo. Koža, kakršna koli že, ko jo imate pred seboj, je platno.
Vas zamika ustvarjanje? Da jo izboljšate, polepšate? Da na njej kaj popravite ? Ali pa, da ji le povrnete tisto čarobnost sijaja, ki ga je z leti morda že izgubila … Ustvarjate. V glavi naredite načrt, poiščete rešitve za stanje kože. Poiščete izdelke oz. sestavine, ki bodo to omogočile.

»Hmmm … za piling uporabim malce mikroniziranih abrazivnih delčkov in jih dodam čistilnemu
mleku. Pa malo encimov, da kar najbolje odstranim vse odmrle celice na koži.«

Mešamo sestavine, izbiramo med celo paleto aktivnih sestavin. Ustvarjamo. Izberemo osnovo.
Lahko je to voda (cvetna/tonik), lahko je krema, olje … Meni ljubi »putrček« oz. okluzivna
maslena osnova. Izberemo aktivne sestavine. Maske v prahu, specialne tekoče komplekse … In
vse skupaj nadgradimo z add-on koncentrati. Majhnimi čudežnimi kapljicami, ki se osredotočijo
na specifično reševanje težav.

Hrana za kožo. Vem, da se sliši zelo klišejsko, vendar je res. Koža, lačna hranilnih in vlažilnih
snovi, vpije tako nujno potrebne sestavine. Naravne. Kot bi bile njene. Read more

A PRIDEŠ?

Sejem Narava-zdravje

Kam? Na sejem Narava Zdravje, seveda! Je sploh kdo, ki ne gre? Letos se ga bom prvič udeležila kot razstavljavec in iz gole radovednosti malo povprašam ljudi okoli sebe: Si že bil na sejmu …? Greš letos na sejem …? Ja, seveda, ti ne??? No, grem … ampak letos v drugačni vlogi.

Kakorkoli – ali kdo ne gre?? Sejem, že kar tradicionalni, še vedno vsako leto privabi ogromno ljudi. Že njegovo ime – Narava in zdravje – nas popolnoma pritegne in zaradi ravno tiste radovednosti v nas zbudi željo po tem, da ga obiščemo. Cel kup zanimivih stvari, novih ali že videnih, sprehod med vrstami stojnic… Dogodek. Razpet med ljubitelje narave in zdravja.

Že cel mesec razmišljam, kaj naj naredim, da bo dovolj dobro. Kako naj predstavim tale moj Essentiq. Tistim, ki se bodo prvič srečali z njim. In tistim, ki ga z veseljem uporabljajo že zdaj. Tudi njim dolgujem to.

Imam lepo grafiko? Naš Blaž to obvlada! Imam top izdelke? Tine in njegove recepture ga zmagajo! Kaj še potrebujem? Lep razstavni prostor? Za fante s podjetja Prozvok to sploh ni vprašanje. Majčke? Katalogi? Vzorčki? Vse je tako, kot mora biti. Zakaj sem nervozna? Bolj, ko se bliža dan D, bolj me je strah …  Zakaj me je strah? Ker imam tako rada Essentiq! In ker bi rada, da ga vzljubite tudi vi. Ker si želim, da vidite ves trud, ljubezen in ponos ustvarjati tako čudovito znamko, ki v svetu žanje nagrado za nagrado. Ja, zato me je strah. Pravijo, da stvar ni velika, če se ti ne tresejo kolena. Meni se, priznam! 🙂 In še do 12. 10. se mi bodo, ko se odprejo vrata sejma Narava Zdravje 2017. Potem pa go-with- the-flow. Dogajanje te kar posrka vase in stvar steče. Spontano. Ker, če nekaj ljubiš, potem ni težko. In jaz uživam v tem! 🙂

Se vidimo na sejmu! Mimogrede, sem omenila sejemski popust? Jap, 20% na vse izdelke! Tudi v spletni trgovini. 😉

Zvezda je rojena!

Essentiq Professional

Veseli, ponosni, navdušeni in…ne nazadnje – utrujeni.

Dolgoletno delo, testiranje v laboratoriju, preizkusi v praksi, spet testiranje v laboratoriju in spet delo, delo, delo …  Obrestovalo se je in nas napolnilo z navdušenjem,zdaj lahko s ponosom in ljubeznijo predstavimo našo novo linijo PROLINE!

PROLINE je profesionalna linija, namenjena kozmetični negi v kozmetičnih/lepotnih salonih. Njena INOVATIVNA zasnova kombiniranja posameznih sestavin omogoča nešteto kombinacij kozmetičnih pripravkov, narejenih po meri. Omogoča INDIVIDUALEN pristop, prilagojen posamezni stranki.

Razvijati nekaj povsem novega je izjemno zanimivo, a tudi naporno delo. V pomoč nam je bilo kar 15 različnih salonov, ki so nam pomagali s svojim znanjem in nam omogočili, da smo testne izdelke preizkusili tudi v praksi. Njihove izkušnje, mnenja strank in želje po nečem novem, svežem in učinkovitim, so nas pripeljali do rezultata, ki nas je vse razveselil. Read more

Ne se hecat, a prav Mister Slovenije??

Cosmo Mister Gregor Čeglaj, predstavnica naravne kozmetike Essentiq Martina Drašler, Mister Slovenije Majk Peroša, Mister Proteini.si Franko Bajc

Cosmo Mister Gregor Čeglaj, predstavnica naravne kozmetike Essentiq Martina Drašler, Mister Slovenije Majk Peroša, Mister Proteini.si Franko Bajc

Predavanje o negi kože - Mister Slovenije 2017
Ja, taka je bila moja reakcija, ko se mi je ponudila priložnost sodelovanja pri projektu Mister Slovenija!  “Kaj bom delala? Fantom predavala o negi kože?? In njih naj bi to zanimalo? Ni šans!”

No, pa sem! 🙂

Kaj povedati mladeničem, v zgodnjih dvajsetih letih, ki jih zanima vse drugo, kot je večerna rutina umivanja s pravim čistilnim sredstvom, izbira negovalnega izdelka, kako izbrati pravi piling….

Težka naloga. Read more

Kdo smo zeleni potrošniki?

Zeleni potrošniki

Zeleni potrošniki

To je tema, s katero sem se srečala že pred leti, ko sem pisala diplomsko nalogo na Ekonomski fakulteti. Kdo smo ljudje, ki se odločamo, da kupujemo naravne oz. t.i. »zelene« izdelke? Pregledala sem vso literaturo, ki mi je bila na voljo, do potankosti secirala potrošnike – njihovo stopnjo vpletenosti v nakup, okoljsko pismenost, stališča in vedenje v procesu odločanja o nakupu – in en kup statističnih podatkov, ki nas potrošnike z ekonomskega vidika razvrščajo v takšne ali drugačne skupine, ki so statistično pomembne, seveda. Read more