1. Vsa sprejeta in nepreklicana naročila, ki jih bo kupec posredoval ponudniku v spletni trgovini preko e-pošte, telefona in preko spletne trgovine, se obravnavajo kot nepreklicna. V primeru da želite preklicati naročilo, to lahko storite v roku 1 ure po oddaji naročila in sicer preko e- pošte. V primeru, da je bilo blago že plačano, bomo že prejeto plačilo vrnili na vaš TRR, zato vas naprošamo, da ga navedete v pisnem sporočilu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  2. »Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini,nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.« (Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007))

V primeru, da vam lahko pri postopku vračila blaga lahko kakorkoli pomagamo, nam prosim pišite na info@essentiq.si.

Naslov za vračilo blaga: NUSHY, Martina Drašler s.p., Kamnik pod Krimom 75g, 1352 Preserje. Blago lahko vrnete osebno ali po pošti.