Tanja: »A greš z mano v Dubaj?«
Jaz: »Valda!«
Tanja: »Daj mi številko potnega lista.«
Jaz: »Nimam ga.«
Tanja: »Daj si ga delat.«
In evforija Dubaj se je pričela! ?
Fascinanten blišč, arhitekturni presežki, brezhibna čistoča, opojne vonjave, izjemno prijazni ljudje. Vsak dan imaš občutek, da je silvestrovo. Svet presežkov. Svet, ki te zasvoji.
Naše linije Essentiq CLASSIC, AMBIENT in tudi čudežni lonček s čudežnimi sestavinami – MAGIC – so Združene Arabske Emirate že osvojile. Čas je bil, da se predstavi tudi profesionalna linija PROLINE. In to je bila moja naloga. Kot professional coach za Essentiq PROLINE predstaviti srce naše linije njihovim kozmetičarkam. Istočasno pa se udeležiti še enega največjih sejmov kozmetike na svetu – Beautyworld Middle East. Tak je bil načrt. Ki sva ga s Tanjo seveda uspešno uresničili.
Slovenijo pa je ta čas navduševal Kemal in njegov skorajšnji prihod. Tudi medve sva vseh 10 dni v Dubaju razpravljali o njem. Pa ne zato, ker bi bil ta Kemal eni ali drugi pretirano všeč, ampak ker je bilo totalno fascinantno, kako velika senzacija je nastala iz njegovega prihoda. Pa kaj je s tem Kemalom? Vsak dan sva srečevali moške, ki so mu bili izjemno podobni! Na koncu sva bili že trdno prepričani, da ni Turek, ali pa ima vsaj deloma arabske korenine. Kakorkoli že. Če bi tega Kemala postavili sredi Dubaja,verjetno ne bi izstopal niti za milimeter! Bil bi eden izmed mnogih! 100 Kemalov. Pa ni bistvo tega bloga to, kako dobri tipi so v Dubaju. Razpravljali sva o tistem, kar ga dela posebnega. Ob večerih sva sedeli v restavraciji s cezarjevo solato pred seboj, občudovali Burj Khalifo in debatirali o Kemalu. Kako je mogoče ustvariti tako senzacijo?
100 Kemalov. Kako veš, kateri je pravi? Kateri je boljši? Zakaj je uspelo ravno njemu in ne 99 drugim?
En (naključno izbrani) izmed ostalih 99 Kemalov 🙂
Kot bi med stotinami podobni moških v Dubaju izstopal Kemal, ker ima nekaj posebnega, karizmo, tako je med podobnimi uspel tudi Essentiq. Ker je edinstven. Ker je najboljši.
Sredi Dubaja – popolnoma umetnega sveta – dve ženski, ki si prizadevata ozaveščati ljudi o pomembnosti ekoloških izdelkov brez vseh škodljivih sestavin, popolnoma neoporečnih, ki se trudita v tem umetnem svetu izboriti delček trga naravni kozmetiki – njunemu Kemalu. Kako najti prostor pod soncem najboljši blagovni znamki, ki sta ji srčno predani.
Kako pokazati svetu, da to ni le ena izmed mnogih blagovnih znamk. Da je boljša, bistveno boljša! Ker dejansko JE bistveno boljša. To je bila najina najpogostejša tema …
Sejem BEAUTYWORLD Middle East. Sejem izjemnih razsežnosti. 4000 razstavljavcev! Sejem je bolj namenjen povezavam proizvajalec – distributer, kot pa dejansko kozmetičarkam oz. končnim uporabnikom, tako kot smo tega vajeni pri nas. Še eno posebnost ima sejem – predhodno dogovorjeni sestanki s potencialnimi poslovnimi partnerji. Za čas sejma se razstavni prostor spremeni v začasno pisarno, kjer potekajo sestanki s tujimi poslovnimi partnerji. No, in tu sem videla, kako in zakaj uspeva naša linija, naš Kemal. Arabski svet je moški svet, to je dejstvo. Ampak nastop Tanje na tako velikem parketu, njeno sestankovanje z velikimi živinami, nikogar ni pustil ravnodušnega. Kot sem že napisala v moji facebook objavi iz Dubaja, resnično se ne čudim, da je Essentiqu uspelo osvojiti že 15 tujih trgov in da se mu povsod odpirajo vrata. S takim vodstvom, kamorkoli!
In potem se Tanja še čudi, ko jo ob koncu sestanka gledam s tistim (po njenih besedah) teličkastim izrazom na obrazu! Kako ne bom kot majhen teliček, če opazujem največjega bika v areni, ki ga vsi spoštujejo?!
No, na koncu sva uspešno predstavili najinega Kemala. Uspelo nama je pokazati, da PROLINE linija ni le ena izmed mnogih, ampak da je tista prava – THE KEMAL! In sva na mojo žalost odšli domov. Silvestrovanja pred Burj Khalifo je bilo konec. Napočilo je novo leto….sredi maja nekje ?
Martina to je res noro 🙂
Essentiq je d best! Nič čudnega, da ga imajo povsod radi.