Velikokrat zasledim, da ljudje pogojujejo »cruelty free« kozmetiko s tem, da se ne prodaja na kitajskem trgu. Pa je temu res tako? Hiter zaključek, ki temelji na slabem poznavanju kitajskih regulativ, lahko povzroči marsikateremu podjetju krivično obsodbo.

Kaj pa vrednote podjetja?

Poglejmo podrobneje.

Testiranje kozmetičnih izdelkov in njihovih sestavin na živalih je že dolgo sporna tema. Na srečo je Evropska unija tovrstna testiranja prepovedala leta 2013. Posledično tudi uporaba simbola, ki označuje, da kozmetični izdelek ni testiran na živalih ni dovoljena! Navedba simbola na kozmetičnem izdelku, proizvedenem v EU se smatra kot zavajanje potrošnikov, ker potrošniki o regulativah na tem področju niso dovolj ozaveščeni.

Pri Essentiqu že od vsega začetka verjamemo v razvoj in proizvodnjo kozmetičnih izdelkov, ki niso testirani na živalih. Zdrav in prijazen medsebojni odnos z ljudmi, živalmi in naravo je del naše filozofije in temelj naših vrednot. Po našem mnenju vrednote podjetja ne bi smele izhajati iz prodajnih priložnosti. Vrednote so del etičnosti in integritete.

“Mnoga podjetja se soočajo s preizkušnjo svojih vrednot in integritete, ko se jim ponudi priložnost vstopa na kitajski trg. Kitajska zakonodaja določa, da morajo biti vsi izdelki, ki vstopajo na kitajski trg, testirani na živalih. Testi se izvajajo na Kitajskem, z vednostjo in dovoljenjem proizvajalca. V teoriji to pomeni, da proizvajalec kozmetičnih izdelkov, ki prihaja iz EU, ne krši zakonodaje EU in zadovoljuje merilom kitajske zakonodaje. Vendar pa ostaja vprašanje: kaj pa spoštovanje vrednot in etičnih načel podjetja?Tanja Božinac, CEO Manager

Proizvajalci, ki stojijo za svojimi vrednotami in etičnimi načeli, lahko na kitajski trg kljub vsemu vstopijo s pomočjo čezmejnih posrednikov iz Hongkonga. Količina prodaje je zaradi tega seveda bistveno manjša, prodajajo lahko le preko spleta in neposredno potrošnikom s strogimi omejitvami glede kupljenih količin.  S poslovnega vidika tovrsten pristop seveda močno zmanjša potencialno možnost prodaje, a vendarle – s spoštovanjem vrednot podjetja pokažeš, kakšno podjetje si.

Essentiq v nobenem primeru ne podpira testiranja na živalih. Prav tako ne uporabljamo sestavin, ki so bile testirane na živalih. In na kitajskem trgu bomo prisotni, dokler nam bo vstop nanj omogočen prek čezmejnih  posrednikov.

Na sliki je Scott Lam, naš čezmejni posrednik iz Hong Konga na kitajskem zidu, simbolu Kitajske. V rokah drži kremo iz naše linije Magic kot dokaz, da JE možen vstop na kitajski trg BREZ testiranja na živalih. Pot je drugačna, prodaja manjša, a kjer je volja, je tudi pot.

 

0 Odgovorov

Pusti komentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor